Archive for Sierpień 2008

Sie/08

26

Półstojak z rozwarciem

0 Comments | Napisany przez Podrywacz in Profesorek

profesorek.pl - Półstojak z rozwarciem

Kolejna pozycja na tzw. półstojaka lub klęczka. Tym razem jednak z rozwarciem nóg na za dziesięć druga. Jeśli partnerka jest wysportowana możemy pokusić się o rozwarcie nóg do pozycji za piętnaście piętnasta. Pozycja daje dobry kontakt wzrokowy. Dodatkowo oko ruchacza mogą cieszyć skaczące cyce oraz fiut wjeżdżający w mokrą norkę partnerki.

No tags

Sie/08

26

Weronika wypina apetyczną dupcię

0 Comments | Napisany przez Podrywacz in Pornolia

pornolia.pl - Weronika wypina apetyczną dupcię

Weronika z Częstochowy ma bardzo apetyczną dupeczkę i nie waha jej się pokazać :) Na taki widok żaden facet nie pozostaje obojętny. Tak jędrne pośladki to istne zaproszenie do zabawy, a zatem panowie do dzieła!

No tags

Sie/08

22

Agnieszka dorabia sobie po lekcjach

0 Comments | Napisany przez Podrywacz in Podrywacze

podrywacze.pl - Agnieszka dorabia sobie po lekcjach

Kto powiedział, że żeby poderwać dziewczynę na brykę, trzeba mieć sportowe i lanserskie auto? My podrywamy lachony na busa. Wystarczy trochę pomyśleć. Nieopodal naszej dzielni jest stacja benzynowa, na której dziewczyny dorabiają sobie myjąc szyby i odkurzając samochody. Zapakowaliśmy się więc do naszego busa i wyruszyliśmy na polowanie. Oczywiście jak na złość nie było widać żadnej laski. Normalnie to nie można się od nich opędzić, a dzisiaj pustki. Objechaliśmy stację dookoła i w końcu znaleźliśmy jedną przy odkurzaczach. Zgodziła się nam odkurzyć samochód, bo w ten sposób dziewczyna dorabia sobie po szkole. Rozpoczęliśmy gawędę, że nniby jestesmy turystami i mieszkamy niedaleko w hotelu i że zapraszamy ją na kawkę i takie tam sra ta ta ta. Laska szybko podchwyciła temat, bo pewnie liczyła, że zarobi trochę kasy nie tylko za odkurzanie. Kiedy już udało się sprowadzić Agnieszkę do hotelu, akcja potoczyła się szybko i sprawnie. Ta mała niby niewinna uczennica, doskonale wiedziała o co chodzi w tej zabawie. Dymanko była tak intensywne, że aż portier w recepcji się zaniepokoił, bo cały hotel się bujał. I pomyśleć, że wszystko zaczęło się od głupich 2 złotych na odkurzacz...

No tags

Sie/08

22

Karolina wypina dupcię na kanapie

0 Comments | Napisany przez Podrywacz in Pornolia

pornolia.pl - Karolina wypina dupcię na kanapie

Zapraszamy na kolejne spotkanie z Karoliną. Spotkaliśmy się z nią ostatnio na małej kawce. Zrobiło się gorąco, więc Karolinka postanowiła zrzucić trochę ciuszków. Szybko złapaliśmy za aparat żeby pstryknąć kilka fotek. Ku naszemu zdumieniu kiedy Karolina zorientowała się, że robimy jej zdjęcia, wcale się nie zawstydziła. Wręcz przeciwnie, zaczeła nam ładnie pozować.

No tags

Sie/08

21

Monika pozuje na wielkim łóżku

0 Comments | Napisany przez Podrywacz in Pornolia

pornolia.pl - Monika pozuje na wielkim łóżku

Monikę znacie już doskonale, ponieważ to już nie pierwsza sesja z jej udziałem. Ta gorąca blondyna cieszy się ogromnym powodzeniem wśród internautów, dlatego zapraszamy na kolejne niezwykłe spotkanie z tą atrakcyjną dupeczką. Dzisiaj Monika odsłania swoje tajemnice na wielkim łóżku. Sami przekonajcie się, że naszym polskim dziewczynom nic nie brakuje!

No tags

Sie/08

20

Angelica prezentuje swoje tatuaże

0 Comments | Napisany przez Podrywacz in Pornolia

pornolia.pl - Angelica prezentuje swoje tatuaże

Nikt nie wie jak naprawdę ma na imię ta cycatka. Każe mówić na siebie Angelica. W sumie jednak to chyba mało istotne. Ważne, że bez problemów pokazuje wszystkie swoje walory. Dzisiaj Angelica prezentuje swoje seksowne tatuaże. Przy okazji możecie także zobaczyć jej naprawdę spore i kształtne balony oraz zajrzeć prosto w jej wilgotną szparę.

No tags

Sie/08

20

Autostopowiczka Józia płaci za przejazd

0 Comments | Napisany przez Podrywacz in Autosex

Autostopowiczka Józia płaci za przejazd

Z jednej strony strasznie nas wkurza tegoroczne lato, bo więcej jest deszczu niż słońca i dziewczyny chodzą nie tak bardzo rozebrane jak zawsze. Z drugiej jednak, nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Deszcze leje co drugi dzień, więc lachony chętniej szukają okazji, żeby je podwieźć, bo żadna nie chce zmoknąć. Ruszylismy więc ostatnio naszym ruchaj-vanem na obrzeża miasta, żeby pomóc jakiejś napotkanej dupeczce. Długo nie musielismy nawet szukać, bo już przy pierwszej stacji benzynowej stała dziewczyna, która chciała dostać się do domu. Zabraliśmy niewiastę na pokład, a że jak wiadomo straszne z nas zboki, od razu uświadomiliśmy autostopowiczkę, że za darmo nie pojedzie :)

No tags

Sie/08

18

Wakacyjne fotki Agaty

0 Comments | Napisany przez Podrywacz in Pornolia

pornolia.pl - Wakacyjne fotki Agaty

Oj nie rozpieszcza nas to lato w tym roku. Jak nie deszcz to trąba powietrzna, a słońca jak na lekarstwo. Na szczęście było kilka gorących dni i wiele osób zdążyło zrobić sobie wakacje. Powoli napływają do nas fotki z wakacyjnych podróży, biwaków i innych ekscesów. Już dzisiaj możemy powiedzieć Wam, że będzie co oglądać jesienią. Na początek zapraszamy na wakacyjne fotki Agaty.

No tags

Sie/08

18

Walenie od tylca na polanie

0 Comments | Napisany przez Podrywacz in Profesorek

profesorek.pl - Walenie od tylca na polanie

Kolejna pozycja z cyklu "łączymy przyjemne z pożytecznym", czyli zapinanie od tylca na wycieczce za miasto. Ciało do ciała i walimy żeby ziemia zadrżała. Bardzo przyjemna pozycja, bo dzięki ściśniętym nogom partnerki, oboje partnerzy przeżywają bardziej intensywne doznania. Dodatkowo ruchacz może obserwować dupeczkę swojej partnerki,a przy odrobinie fantazji, może niczym kot gryźć ją po karku.

No tags

Sie/08

1

Łyżeczka 2

0 Comments | Napisany przez Podrywacz in Profesorek

profesorek.pl - Łyżeczka 2

Kolejny wariant tzw. łyżeczki. Partnerka leży tyłem do partnera, ale jeśli ma giętki kark, może ciągnąć ślinę z partnerem, a partner może spod pachy zassać cyca. Pozycja należy do podniecających, bo tempo reguluje zarówno panna jak i ruchacz. Można unieść nogę w celu mniejszego ścisku, bądź ją położyć co umożliwia ściskanie dupska partnerki. Dodatkowo jedną ręką można robić masaż całego ciała, od cipki, przez brzuch, cyce, aż do ściskania czy nawet duszenia za szyję. Można też zapodać pannie palce do ust w celu ssania. Idealna pozycja do seksu analnego. Wchodzisz w dupeczkę jak w masełko.

No tags

Kalendarz

Sierpień 2008
P W Ś C P S N
« Lip   Wrz »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
To top