CAT | Podrywaczki

Lis/22

11

Przyszedł czas na Şahina

0 komentarzy | Napisany przez admin w Podrywaczki

Tym razem Ayda odkrywa uroki seksu z egzotycznym chłopakiem.

>>zobacz cały film

, ,

Paź/22

28

Twój ojciec jest stary

0 komentarzy | Napisany przez admin w Podrywaczki

Rafael chciał podprowadzić swojemu ojcu trochę kasy. W trakcie przeszukiwania biurka w pokoju ojca nakryła go jego macocha. Obiecała, że nie wyda Rafaela, ale pod warunkiem, że chłopak zrobi co będzie chciała.

>>zobacz cały film

, , , ,

Zapraszamy na nową wersję filmu z kandydatem do Sejmu. Pan Robert Dawacz prowadził tradycyjną skromną kampanię i odwiedzał osobiście wyborców w swojej dzielnicy. I nie byłoby w tym niczego nadzwyczajnego, gdyby pan Robert nie odwiedził Amandy. To ona sprawiła, że pan kandydat (przykładny mąż i ojciec) został zmuszony, aby w walce o głosy pójść na całość.

>>zobacz cały film

, , ,

Nowa wersja hitu sprzed lat. Posiadacze kont VIP mogą dodatkowo obejrzeć kilka niepublikowanych do tej pory scen, które zostały utrwalone w trakcie nagrywania oryginalnego materiału w 2014 roku. Black Rose znalazła nowe mieszkanie i wynajęła firmę, aby przewieźć kilka drobiazgów z poprzedniego miejsca zamieszkania. Panowie przywieźli rzeczy i wnieśli je na górę. Niestety okazało się, że cena usługi nie obejmowała wnoszenia mebli na górę, a jedynie sam transport. Tragarze koniecznie chcieli zapłaty, więc Black Rose postanowiła rozliczyć się z nimi w inny sposób. Skoro miała w domu dwóch młodych i wysportowanych facetów, to dlaczego nie wykorzystać okazji i się z nimi nie zabawić?

>>zobacz cały film

, , , , , ,

Kolejny hit z naszej biblioteki w nowej odświeżonej wersji. Nikita wynajęła osobistego trenera fitness, aby pomógł jej popracować nad idealną sylwetką i utrzymaniem dobrej kondycji. Zajęcia miały odbywać się w klubie fitness, ale osobisty trener tak się spodobał naszej brunetce, że postanowiła wykupić zajęcia indywidualne w domu. Już przy drugiej wizycie postanowiła skusić trenera i namówić go na nieco inny zestaw ćwiczeń.

>>zobacz cały film

, ,

Nowa wersja hitu z Sandrą. W pewnej firmie, jak to czasem w firmie bywa, zapadła decyzja o zmianie siedziby. Wszystkim było żal starego biura, ale wraz z rozwojem działalności dotychczasowe biuro okazało się zbyt małe i trzeba było niestety przeprowadzić się w nowe miejsce. Ostatni dzień w starym miejscu przyniósł jednak miłą niespodziankę. Kiedy wszystko było już spakowane, firmowe rzeczy były już prawie w całości w nowym miejscu, a w firmie został tylko szef i jego asystentka, nadszedł czas na pożegnanie ze starym biurem. Jak w niezapomniany sposób spędzić czas kiedy w pustym miejscu zostaje kobieta i mężczyzna? Chyba się domyślacie…

>>zobacz cały film

, ,

Nowa wersja kultowego filmu z Katarzyną. Ach ta nasza Kasia. Nie przepuści żadnej okazji. Ostatnio zgubiła portfel z dokumentami. Była przekonana, że zostawiła portfel w taksówce, ale po sprawdzeniu okazało się, że musiała zgubić go gdzieś indziej. Zrezygnowana siedziała właśnie zastanawiając się co z tym zrobić kiedy do jej mieszkania przyszedł młody chłopak. Znalazł portfel nieopodal na chodniku. Odczytał dane z dokumentów i postanowił zwrócić zgubę. Kasia postanowiła nagrodzić znalazcę i zaproponowała dobroczyńcy kawę. Szybko jednak odezwała się w niej jej kobieca żądza. Młody przystojniak od razu wpadł jej w oko, więc zamiast do kuchni na kawę, zaciągnęła go wprost do sypialni.

>>zobacz cały film

, , , ,

Nowa zremasterowana wersja hitu z Kasią. Patryk mocno nastraszył Kasię, gdyż przez kilka dni chodził za nią i ją śledził. Koniecznie chciał się z nią spotkać i umówić, gdyż bardzo spodobały mu się filmy z jej udziałem. Ostatecznie jednak wszystko się wyjaśniło i Kasia zaprosiła swojego wielbiciela do domu. Chciała poczęstować go nawet ciastem, ale zamiast tego zrobiła mu loda z bitą śmietaną, a następnie ostro zerżnęła.

>>zobacz cały film

, , ,

Klasyk z naszej biblioteki w nowej zremasterowanej i dostosowanej do współczesnych realiów technicznych wersji. Karolina wynajmuje mieszkanie, ale jest ono stosunkowo drogie. Postanowiła zatem znaleźć sobie współlokatorkę, z którą mogłaby dzielić koszty wynajmu. Niestety żadna dziewczyna nie odpowiedziała na ogłoszenie, ale zadzwonił jeden facet. Był bardzo zdecydowany, szybko przyjechał obejrzeć mieszkanie, ale ostatecznie okazało się, że mimo iż mieszkanie bardzo mu się podobało, nie bardzo było go stać na opłaty. Karolina postanowiła więc wykorzystać sytuację i zaproponowała inny sposób rozliczenia.

>>zobacz cały film

, ,

Paź/21

19

Wkurzony sąsiad

1 komentarz | Napisany przez admin w Podrywaczki

Dźwięki, który dobywały się z naszego apartamentu, nie spodobały się naszemu sąsiadowi. Wpadł do nas wkurzony i zrobił awanturę, że zakłócamy spokój. Trzeba było jakoś go uspokoić.

>>zobacz cały film

, , ,

Sie/21

27

Z pizzerii do filmu porno

1 komentarz | Napisany przez admin w Podrywaczki

Na ostatniej sesji zamówiliśmy sobie pizzę. Jasmine poszła zapłacić dostawcy i długo nie wracała. Wkrótce okazało się dlaczego.

>>zobacz cały film

,

Maj/21

21

Debiut Romana

0 komentarzy | Napisany przez admin w Podrywaczki

Nowy chłopak w naszej ekipie. Wybrała go i przetestowała Julia.

>>zobacz cały film

, ,

Maj/21

4

Chłopak z pociągu

0 komentarzy | Napisany przez admin w Podrywaczki

Max to chłopak, którego Leila poznała w pociągu jadąc na sesję do nas. Zabrała go ze sobą i namówiła na występ przed kamerą.

>>zobacz cały film

, , ,

Sty/21

1

Chłopak z datezone.com

1 komentarz | Napisany przez admin w Podrywaczki

Jasmine Fox chciała sobie urozmaicić nieco życie erotyczne i zaprosić jakiegoś fajnego chłopaka do trójkąta. Udało się to dzięki datezone.com.

>>pobierz lub oglądaj cały film

, , , , ,

Paź/19

11

Toxic Fucker w raju

0 komentarzy | Napisany przez admin w Podrywaczki

Pamiętacie nasz wyjazd do Olsztyna? Działo się tam wiele, oj działo. Po imprezie dziewczyny postanowiły zabawić się z Toxikiem. Najpierw trochę się z niego pośmiać, a potem wziąć go w obroty.

>>pobierz lub oglądaj cały film

, , , , , ,

Starsze >>

Kalendarz

Luty 2024
P W Ś C P S N
« Wrz    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829  
To top