Archive for Październik 2008

Paź/08

31

Wiktoria testuje nową zabawkę

0 Comments | Napisany przez Podrywacz in Pornolia

pornolia.pl - Wiktoria testuje nową zabawkę

Wiktoria to bezalelacyyjnie jedna z najpiękniejszych dziewcząt w Pornolii. Ma wszystkie atuty jakie tylko może mież kobieta. Piękne ciało, wysoką inteligencję i pozytywne podejście do świata, a do tego jest zupełnie wyzwolona i bezproblemowo podchodzi do seksu. Niestety aktualnie Wiktoria nie posiada chłopaka, a potrzeby ma naprawdę wielkie, więc musi sobie radzić sama.

No tags

Paź/08

28

Łyżeczka w plenerze

0 Comments | Napisany przez Podrywacz in Profesorek

profesorek.pl - Łyżeczka w plenerze

Dzisiaj profesorek poleca kolejny wariant bardzo popularnej łyżeczki. O tej pozycji mówiliśmy już wiele. Dzisiaj polecamy jej wariant plenerowy. Kiedy za oknem świeci słońce warto wybrać się za miasto na łąkę. Pozycja niewymagająca, a jednocześnie dostarczająca miłych doznań partnerom. Nadaje się zarówno do seksu tradycyjnego jak i analnego. Dodatkowo w bardzo wygodnej pozycji i bez większego wysiłku możemy pieścić cyce partnerki lub gryźć ją w kark. Dzikie kotki bardzo to lubią.

No tags

Paź/08

28

Body painting z cycatą Anią

0 Comments | Napisany przez Podrywacz in Podrywacze

podrywacze.pl - Body painting z cycatą Anią

Kto mieczem wojuje ten od miecza ginie. Na pewno znacie to powiedzenie. My też. Chociaż w naszym przypadku trudno mówić o ginięciu :). Zacznijmy jednak od początku. Wiecie, że lubimy wyrywać dupeczki i szukamy przeróżnych sposobów na podryw i dupeczenie. Często dajemy różne ogłoszenia i podszywamy się pod fachowców, monterów i innych ludzi świadczących różne usługi. Ważne, żeby dotrzeć do laski, a potem to już jakoś leci. Ostatnio nie mieliśmy żadnego pomysłu na podryw. Całkiem przypadkiem natkneliśmy się na ogłoszenie w gazecie, w którym jakaś pani reklamowała swoje usługi w zakresie body paintingu. Jeśli ktoś nie wie - body painting to sztuka malowania ciał. Pomyśleliśmy, że można sprawdzić to ogłoszenie, bo przy malowaniu ciał trzeba się rozebrać, a wiadomo, że jak się człowiek rozbierze to dużo łatwiej przejść do rzeczy. Po pierwsze okazało się, że pani z ogłoszenia to młoda studentka plastyki z extra cyckami, a po drugie, całe to ogłoszenie to ściema, bo dziewczyna zastosowała patnet jaki my zwykle stosujemy, czyli dała ogłoszenie, bo chciała znaleźć jakiegoś jurnego gościa, który ostro ją przeorze. Zupełnie nas to zaskoczyło, bo to zwykle my podrywamy laski w ten sposób, a tym razem sami zostaliśmy złowieni przez spragnioną blondynę. Tak czy siak na jedno wyszło. Zaczęło się od tego, że najpierw Ania pomalowała Daniela farbami, a na koniec on pomalował ją swoją spienioną spermą. Ruchanko było bardzo sympatyczne. Dawno już nie zaliczyliśmy tak fajnej dupeczki.

No tags

Paź/08

27

Agata zaprasza do samochodu

0 Comments | Napisany przez Podrywacz in Pornolia

pornolia.pl - Agata zaprasza do samochodu

Zgodnie z obietnicą zapraszamy na kolejne wspomnienie gorącego lata. Za oknem plucha i wiatr, zatem na rozgrzanie obok gorącej herbaty lub czegoś mocniejszego (tu mrugamy okiem, bo wiadomo - ustawa), polecamy Wam gorące zdjęcia z wakacyjnych przygód naszych dziewczyn. Dzisiaj do zabawy w samochodzie zaprasza Agata.

No tags

Paź/08

22

Lodzik na stojaka na skałkach

0 Comments | Napisany przez Podrywacz in Profesorek

profesorek.pl - Lodzik na stojaka na skałkach

Zapraszamy na kolejną szybką lekcję seksu. Tym razem coś dla alpinistów. Czyli seks w górach. Plenerowe bzykanko zaczynamy oczywiście od lodzika na stojaka. Partnerka klęka przez facetem i zaczyna obrabiać mu pałkę. Partner obok wrażeń czystko fizycznych może też delektować się pięknym krajobrazem i widokiem partnerki ssącej jego penisa.

No tags

Paź/08

22

Cycata Marta na łonie natury

0 Comments | Napisany przez Podrywacz in Pornolia

pornolia.pl - Cycata Marta na łonie natury

Marta z Bydgoszczy uwielbia podróżować i pozować do zdjęć. Dzięki pasji Marty możemy pokazać Wam jej gorące fotki z różnych zakątków Polski. Tym razem zapraszamy na reportaż z wycieczki w polskie góry.

No tags

Paź/08

20

Seksowna Dagmara pozuje w samochodzie

0 Comments | Napisany przez Podrywacz in Pornolia

pornolia.pl - Seksowna Dagmara pozuje w samochodzie

Dagmara cieszy się, że nie jest chłopakiem, bo pochodzi z górniczej rodziny i pewnie całe życie spędziłaby w kopalni. Na szczęście jest dziewczyną i to bardzo ładną. Ostatnio Dagmara podesłała nam swoje fotki z wakacji. Zapraszamy zatem na kolejne wspomnienie gorącego lata.

No tags

Paź/08

16

Julia na łonie natury

0 Comments | Napisany przez Podrywacz in Pornolia

pornolia.pl - Julia na łonie natury

Julia z Olsztyna bardzo lubi przebywać na łonie przyrody. Wg niej to właśnie na łonie natury można oddać się prawdziwej miłości :)

No tags

Paź/08

15

Na stojaka od tyłu

0 Comments | Napisany przez Podrywacz in Profesorek

profesorek.pl - Na stojaka od tyłu

Tradycyjne zapinanie od tyłu na stojaka. Pozycja niezwykle popularna wśród studentów ze względu na małe wymagania przestrzenne. Jest idealna dla lokatorów ciasnych kawalerek, akademików i internatów. Wbrew pozorom, pozycja ta oferuje szereg możliwości. Można klepać pannę po dupsku, ciągnąć za włosy, miętolić skaczące cycory, a nawet ciągnąć ślinę, jeśli laska ma giętki kark. Pozycja dobra także do anala.

No tags

Paź/08

13

Łyżeczka w samochodzie

0 Comments | Napisany przez Podrywacz in Profesorek

profesorek.pl - Łyżeczka w samochodzie

Profesorek zaprasza na dalszy ciąg lekcji mistrzowskiego posuwania. Dzisiaj kolejna łyżeczka - tym razem w wersji motoryzacyjnej. Idealna na dymanie w kombi, żuku, nysie, czy też innym busie. Bardzo wygodna pozycja umożliwiająca swobodny dostęp do obu dziur. Ma jednak jedną wadę. Przy intensywnym posuwaniu auto dostaje wibracji i zaczyna bujać się razem z wami i przechodnie mogą zainteresować się waszą sex-akcją.

No tags

Paź/08

13

Ela zaprasza na pokaz do kuchni

0 Comments | Napisany przez Podrywacz in Pornolia

pornolia.pl - Ela zaprasza na pokaz do kuchni

Ela to kolejna polska dziewczyna, która nie wstydzi się pokazać swojego seksownego ciała. Lubi być pdoziwiana przez facetów i dlatego chętnie zrzuca swoje ciuszki. Tym razem zaprosiła nas na mały pokaz w swojej kuchni.

No tags

Paź/08

9

Seksowna Natalia na basenie

0 Comments | Napisany przez Podrywacz in Pornolia

pornolia.pl - Seksowna Natalia na basenie

Kto nie chciałby znaleźć się sam na sam z piękną i nagą brunetką na basenie? Cisza, spokój, ciepła woda i tylko Ty i ona. Dzisiaj spełniamy to marzenie i zapraszamy na spotkanie z czarująca Natalią, która chętnie popluska się w wodzie z jakimś napalonym przystojniakiem.

No tags

Paź/08

7

Angelica pozuje w kuchni

0 Comments | Napisany przez Podrywacz in Pornolia

pornolia.pl - Angelica pozuje w kuchni

Angelica jest z jednej strony bardzo tajemniczą dziewczyną. Nie znamy nawet jej prawdziwego imienia i nazwiska, bo występuje pod pseudonimem Angelica Wild. Z drugiej jednak strony jest bardzo otwarta na wszelkie propozycje i nie ma żadnych hamulców w sprawach seksu. Wbrew swojemu imieniu Angelica to prawdziwa diablica.

No tags

Paź/08

3

Pozycja na akrobatę

0 Comments | Napisany przez Podrywacz in Profesorek

profesorek.pl - Pozycja na akrobatę

Dzisiaj coś dla koneserów. Nietypowa w cywilu, chociaż często wykorzystywana w filmach porno, pozycja akrobatyczna. Wymaga szczególnej sprawności fizycznej, a przede wszystkim wytrzymałości. Partnerka leżąc na plecach zarzuca nogi za głowę oraz podpiera dupcię rękoma eksponując swoje dziury przed partnerem. Ruchacz przyjmuje pozycję jak do robienia pompek, ale z większym wygięciem i wchodzi w dziurę od góry. Pozycja umożliwia głęboką penetrację i stanowi wspaniały trening dla sporej części partii mięśniowych obojga partnerów.

No tags

Paź/08

2

Cycata Marta nad jeziorem

0 Comments | Napisany przez Podrywacz in Pornolia

pornolia.pl - Cycata Marta nad jeziorem

Marta z Bydgoszczy uwielbia podróżować i pozować do zdjęć. Dzięki swojej pasji możemy pokazać Wam jej gorące fotki z różnych zakątków Polski. Dzisiaj coś specjalnego - na zimne jesienne wieczory - gorące wspomnienie lata.

No tags

Kalendarz

Październik 2008
P W Ś C P S N
« Wrz   Lis »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
To top