Archive for Wrzesień 2009

Wrz/09

29

Paula pieści swoją młodą szparkę

0 Comments | Napisany przez Podrywacz in Masturbowanie

masturbowanie.pl - Paula pieści swoją młodą szparkę

Zapraszamy na spotkanie z Paulą z Mazur. Ta seksowna i zgrabna brunetka, choć ma dopiero 19 lat, doskonale opanowała technikę uwodzenia. Jej zmysłowy taniec i striptease rozgrzeje Was do czerwoności, a kiedy będziecie już mocno napaleni, Paula pokaże Wam jakie pieszczoty jej szparka lubi najbardziej. Jej młoda i ciasna cipka lubi być mocno dopieszczona. Potrafi zmieścić w sobie naprawdę wiele. Trzeba przyznać, że Mazury to prawdziwy cud natury. Nie dość, że są tam piękne krajobrazy, lasy, jeziora, to jeszcze mieszkają tam seksowne laseczki, które doskonale wiedzą jak podniecić faceta. Masturbacja w wykonaniu seksownej Pauli to prawdziwy majstersztyk. Widać, że sprawia jej to niebywałą przyjemność. Zabawa własną cipką to coś co oprócz podróży i słuchania muzyki, Paula lubi najbardziej. Pobierz film z Paulą w roli głównej i dołącz do niej!

No tags

Wrz/09

25

Niemoralna propozycja czyli echa seksafery

0 Comments | Napisany przez Podrywacz in Podrywacze

podrywacze.pl - Niemoralna propozycja czyli echa seksafery

Tomek pracuje w biurze pewnej ważnej organizacji. Lubi czasem podymać fajne dupeczki i wykorzystuje do tego fakt, że ma klucze do biura. Zaprasza tam rożne fajne foczki i niczym znani politycy, oferuje im pracę lub inne atrakcje. Dzięki temu na biurowej kanapie sponiewierał już niejedną urodziwą niewiastę. Tym razem sprawa wyglądała jednak nieco inaczej. Tomek zaprosił Karolinę do biura pod pretekstem zatrudnienia jej w charakterze asystentki. Jak to miał w zwyczaju, zaczął coś tam kręcić o pracy itd., a tymczasem okazało się, że cała ta mistyfikacja była zupełnie niepotrzebna, gdyż Karolina doskonale wiedziała po co tam poszła. Miała taką samą ochotę na Tomka, jak on na nią. Jak się to skończyło? Zobacz na naszym najnowszym filmie.

No tags

Wrz/09

24

Naga Alicja pozuje w kuchni

0 Comments | Napisany przez Podrywacz in Pornolia

pornolia.pl - Naga Alicja pozuje w kuchni

Zapraszamy na kolejne spotkanie z seksowną Alicją. Ta dziewczyna to prawdziwy skarb. Nie dość, że doskonale radzi sobie w kuchni, to na dodatek robi to zupełnie nago. Ala ma jeszcze szereg innych zalet. Chcesz je poznać? Zapraszamy na stronę www.pornolia.pl

No tags

Wrz/09

21

Ostra jazda na czerwonej kanapie

0 Comments | Napisany przez Podrywacz in Masturbowanie

masturbowanie.pl - ostra jazda na czerwonej kanapie

Angelika doskonale zna swoje walory i z premedytacją wykorzystuje je do manipulacji facetami. Niejeden koleś stracił już dla niej głowę. Jak sama mówi, ma zajebisty biuścik i cipkę też ma fajną :) Angelika to laska z gatunku tych, które nie często się spotyka. Nie dość, że jest ładna, to jeszcze lubi erotyczne eksperymenty i jest otwarta na gorące i pikantne propozycje. Specjalnie dla Was przygotowała próbkę swoich ogromnych możliwości. Na filmie dostępnym w serwisie masturbowanie.pl możecie zobaczyć ją w naprawdę gorącej akcji. Oglądając film z Angeliką człowiek ma ochotę wskoczyć w monitor i zerżnąć ją maksymalnie. Jej wilgotna i gorąca cipka dosłownie wsysa wibrator do środka dostarczając niezwykłych wrażeń zarówno jej właścicielce jaki i tym, którzy to oglądają. Nie czekaj zatem. Ściągnij film z Angeliką w roli głównej i zobacz jak wygląda prawdziwa masturbacja!

No tags

Wrz/09

17

Jak zdać maturę?

0 Comments | Napisany przez Podrywacz in Polskie Uczennice

polskie-uczennice.pl - Jak zdać maturę?

Agnieszka w tym roku zdaje maturę. Wszyscy znajomi się zastanawiają jak to możliwe, ale jakoś jej się udało. Niestety Agnieszka ma ogromny problem z matematyką. Do tej pory nauczyciele przepuszczali ją do następnej klasy, bo akurat tak się składało, że byli to sami faceci i to ona im stawiała pałki po lekcjach zamiast oni jej. Niestety matura to nie przelewki. Jest komisja i zrobienie gały nic nie da. Tym bardziej, że w komisji zasiada pani dyrektor, która jest zupełnie nieczuła na wdzięki uczennic. Agnieszka postanowiła zatem podszkolić się nieco z matmy. Umówiła się z nauczycielem matematyki na korepetycje. Pan nauczyciel przeraził się jednak poziomem wiedzy posiadanej przez Agnieszkę i po kilku próbach dał za wygraną. Doszedł do wniosku, że prędzej jakiś polski polityk spełni swoje wyborcze obietnice, niż Agnieszka zakuma cokolwiek z matematyki. Pan nauczyciel postawił zatem sprawę jasno. Dajesz dupy, a ja zasiadam w komisji egzaminacyjnej na maturze i ci jakoś pomogę. W odróżnieniu od matematyki, z dawaniem dupy Agnieszka nie ma żadnych problemów, więc taki układ jej bardzo podpasował. Co z tego wyszło? Zobacz na naszym najnowszym filmie.

No tags

Wrz/09

16

Namiętne pieszczoty na schodach

0 Comments | Napisany przez Podrywacz in Masturbowanie

masturbowanie.pl - Namiętne pieszczoty na schodach

Zapraszamy na niezwykłe spotkanie z kolejną gorącą super dziewczyną w serwisie masturbowanie.pl. 25-letnia Karolina z Zabrza to piękna i elegancka kobieta o idealnych kształtach. Super jędrne piersi, długie seksowne nogi i bardzo apetyczny tyłeczek. Aż się wierzyć nie chce, że taka laska nie ma faceta, ale taka jest prawda. Karolina na razie musi sobie radzić sama i trzeba przyznać, że robi to wspaniale. Jej absolutnie odjazdowy striptease i taniec na schodach zmienia się w namiętny pokaz masturbacji. Nie ma chyba faceta, który nie wymiękłby na taki niezwykły widok. Wilgotna i gorąca ogolona szparka aż się prosi aby ją natychmiast zaatakować i porządnie wymłócić. Pragnienie ostrego seksu widać w oczach Karoliny. To skandal aby taka dupeczka musiała pieścić się sama. Nie pozwól na to! Dołącz do Karoliny i pokaż jej na co Cię stać!

No tags

Wrz/09

14

Dziewczyna z ogłoszenia

0 Comments | Napisany przez Podrywacz in Podrywacze

podrywacze.pl - Dziewczyna z ogłoszenia

Wojtek umówił się ze swoją znajomą Anią na romantyczne popołudnie. Niestety jak mówi przysłowie - kobieta zmienną jest - i Ania w ostatniej chwili odwołała spotkanie. Co tu robić? Pała stoi, człowiek się nastawił na wbijanie gwoździa, a tu panna zdezerterowała. Prawdziwy kozak jednak nigdy się nie poddaje. Wojtek sięgnął po koło ratunkowe w postaci telefonu do przyjaciela. Paweł (kolega naszego bohatera) doradził mu, aby skorzystał z serwisu fotka.sex.pl, gdzie można między innymi znaleźć anonse ciekawych laseczek. Wojtek idąc za radą kolegi szybko namierzył interesującą go laseczkę i umówił się z nią na spotkanie. Monika zjawiła się o umówionej porze i szybko przeszła do sedna sprawy biorąc w usta nabrzmiałą pałę Wojtka. Trzeba przyznać, że popołudnie w towarzystwie tak ślicznej brunetki z niezwykle jędrnym biustem, było więcej warte niż randka z Ania, z którą pierwotnie umówił się Wojtek. Spotkanie z Moniką na pewno zapamięta na długo. Czerwona kanapa przeszła prawdziwy test wytrzymałości kiedy Wojtek pogłębiał znajomość z cycatą Moniką. Każdy chciałby spotkać taką dziewczynę z ogłoszenia.

No tags

Wrz/09

11

Marta zabawia się nad Wisłą

0 Comments | Napisany przez Podrywacz in Masturbowanie

masturbowanie.pl - Marta zabawia się nad Wisłą

Marta ma dopiero osiemnaście lat, ale już zdążyła odkryć uroki seksu i polubić go jak koń owies :) Kocha przyrodę i uwielbia facetów. Dlatego najchętniej spędza czas z jakimś fajnym facetem na łonie natury. Dzięki temu może połączyć swoje dwie największe pasje. Marta zaprosiła nas na krótki wypad nad Wisłę, dzięki czemu mogliśmy na własne oczy się przekonać jak wspaniale wygląda piękna polska dziewczyna na tle pięknej polskiej przyrody. Marta zna swoje ciało, zna swoje potrzeby i wie jak się dobrze zabawić. Nad brzegiem rzeki urządziła niezwykły pokaz masturbacji przy użyciu swoich zwinnych paluszków oraz wielkiego czerwonego dildo. Czyż trzeba czegoś więcej aby miło spędzić czas? Rozpalona do czerwoności młoda szparka, szum fal i śpiew ptaków. Obrazek jak z bajki. Nie czekaj dłużej! Ściągnij film i dołącz do Marty!

No tags

Wrz/09

8

Polsko-niemieckie pojednanie

0 Comments | Napisany przez Podrywacz in Podrywaczki

podrywaczki.pl - Polsko-niemieckie pojednanie

Młody jest studentem. Nikt nie wie co młody studiuje, ale coś tam podobno studiuje. Co więcej, ma straszne problemy z językiem niemieckim, bo jego znajomość tego języka wynika wyłącznie z oglądania starych pornuchów z Teresą Orlowski. Tymczasem niebawem młody ma egzamin poprawkowy z niemieckiego i w związku z tym chodzi na prywatne korepetycje do pewnej pani. Wybraliśmy się z kamerą na jedną z pierwszych lekcji. Młody słabo kumał bazę, więc pani nauczycielka zastosowała najskuteczniejszą metodę - czyli naukę poprzez ćwiczenia praktyczne. Postanowiła połączyć przyjemne z pożytecznym i zaciągnęła młodego do łóżka. Trzeba przyznać, że ta dojrzała kobitka zna się na rzeczy i wycisnęła z młodego ostatnie soki. Zobacz prawdziwe polsko-niemieckie pojednanie na najnowszym filmie w serwisie podrywaczki.pl

No tags

Wrz/09

7

Ewa i czarny penetrator

0 Comments | Napisany przez Podrywacz in Masturbowanie

masturbowanie.pl - Ewa i czarny penetrator

Ewa to bardzo seksowna i nieco tajemnicza brunetka z Konina. Nie chciała nam wiele o sobie powiedzieć, bo wie, że najbardziej podniecająca jest zawsze odrobina tajemniczości. Wiemy tylko, że jej hobby to masturbacja w każdej formie i postaci. Pieszczenie własnej cipki sprawia jej większą frajdę niż nawet seks z facetem. Ewa uwielbia testować nowe zabawki. Ma naprawdę ogromną kolekcję wibratorów i sztucznych penisów. Dzięki temu nigdy się nie nudzi i potrafi umilić sobie każdą wolna chwilę w ciągu dnia lub nocy. Doprowadziła swoje techniki masturbacji praktycznie do perfekcji. Jej cipka jest w stanie pochłonąć każdą, nawet największą, zabawkę. Dzisiaj specjalnie dla Ciebie Ewa przetestuje swojego nowego czarnego przyjaciela. Trzeba przyznać, że czarny penetrator daje radę, bo Ewa przeżywa naprawdę intensywny orgazm. Przyłącz się do niej i przeżyjcie to razem.

No tags

Wrz/09

4

Paula rozbiera się na łóżku

0 Comments | Napisany przez Podrywacz in Pornolia

pornolia.pl - Paula rozbiera się na łóżku

Seksowna Paula ze Szczecina wyraźnie ma na coś ochotę. Zaczęła już się nawet rozbierać. Może znajdzie się ktoś chętny kto ją porządnie przeciągnie po tym wielkim wyrze i przeora jej spragnione otwory?

No tags

Wrz/09

3

Weronika zabawia się bananem

0 Comments | Napisany przez Podrywacz in Masturbowanie

masturbowanie.pl - Weronika zabawia się bananem

Weronika pochodzi z Góral - małej miejscowości w województwie łódzkim. Jest fanką boksu, uwielbia taniec, a jej ulubiony kolor to czerń. Największą pasją Weroniki jest jednak seks. Uwielbia namiętne igraszki, ale niestety aktualnie nie ma chłopaka, więc musi radzić sobie sama. Trzeba przyznać, że ta dziewczyna wie jak rozpalić swoją szparkę, a przy okazji oglądających to facetów. Jej zmysłowe pieszczoty powodują natychmiastowy wzwód u każdego samca. Macie teraz niepowtarzalną okazję, aby zobaczyć co dziewczyna może zrobić z bananem. Ten żółty owoc wręcz znika w jej wilgotnej i gorącej szparce. Weronika jest wręcz nim zachwycona. Ty też będziesz zachwycony oglądając ją w tej gorącej i namiętnej akcji. Nigdy nie przypuszczaliśmy, że widok masturbującej się dziewczyny może być tak podniecający. Ściągnij film z Weroniką i przekonaj się sam.

No tags

Wrz/09

2

Wdzięczność po same jajca

0 Comments | Napisany przez Podrywacz in Blow-job

blow-job.pl - Wdzięczność po same jajca

Ileż to razy zapewne słyszeliście, że można coś zrobić, ale nie ma na to pieniędzy. Nie stać nas na to lub na tamto. Kasia się zupełnie tym nie przejmuje. Wymyśliła sobie ostatnio, że sobie przestawi meble w mieszkaniu. Jak każda baba, która ciągle lubi coś przestawiać. Sama nie dałaby rady poprzesuwać ciężkich gratów, ale można przecież wynająć tragarza. Oczywiście tragarz kosztuje i za darmo nic nie przesunie, ale Kasia zupełnie się tym nie przejęła, bo doskonale wie jak się takie sprawy załatwia. Koleś poprzestawiał klamoty, a Kasia w ramach wdzięczności opierdoliła mu gałę. Tak wyssała mu wacka, że mu prawie gacie do tyłka wciągnęło. Dzięki takiemu rozwiązaniu i Kasia była zadowolona i tragarz był wniebowzięty. Jak widać, można sobie radzić bez pieniędzy. Nie dość, że tanio to jeszcze przyjemnie.

No tags

Wrz/09

1

Justyna w seksownych butach

0 Comments | Napisany przez Podrywacz in Pornolia

pornolia.pl - Justyna w seksownych butach

Justyna lubi ostry seks dlatego też lubi ostry wygląd. W długich seksownych kozakach na wysokim obcasie prezentuje się naprawdę drapieżnie. Czy znajdzie się jakiś odważny facet, który spełnie jej erotyczne marzenia?

No tags

Kalendarz

Wrzesień 2009
P W Ś C P S N
« Sie   Paź »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
To top