Archive for Wrzesień 2010

Zapraszamy na stronę masturbowanie.pl gdzie można już obejrzeć najnowszy film. Tym razem w roli głównej Viki!

Viki to pseudonim niezwykle gorącej blondynki, którą znacie już ze strony polskie-uczennice.pl. Jej nienasycony apetyt na erotyczne igraszki objawia się tym, że Viki uwielbia dostarczać sobie przyjemności. Jeśli nie może tego zrobić z facetem, wystarczają jej paluszki i wibrator. Trzeba przyznać, że dziewczyna zna się na rzeczy. Oglądanie jej w czasie zabawy powoduje, że w żyłach szybciej płynie krew.

——–>zobacz cały film

, ,

Na stronie podrywacze.pl jest już dostępny najnowszy film. Tym razem w roli głównej zobaczycie Marzenę.

Przydarzyła nam się ostatnio niezwykła historia. Urządziliśmy sobie taki mały męski wieczór. Trochę napojów wyskokowych, jakiś meczyk w TV, a po meczyku opanowały nas sportowe emocje i postanowiliśmy zagrać w karty. Oczywiście jak na prawdziwych facetów przystało graliśmy pokera. Gra na pieniądze nie za bardzo nam się uśmiechała, więc ktoś zaproponował aby podnieść stawkę bardzo wysoko i zagrać o nasze kobiety! O kobiety nigdy nie graliśmy, bo to bardzo wysoka stawka. Przegrać swoją kobietę w karty to porażka na maksa, no ale nikt nie chciał się wyłamać, więc wszyscy zacisnęli zęby i karty poszły na stół. Walka była ostra. W końcu na placu boju pozostali tylko dwaj gracze. Wygrał Wojtek. Wygrał wieczór z kobietą swojego przeciwnika. Postanowiliśmy uwiecznić to naszą kamerą i tym sposobem możecie zobaczyć jak odbiera się nagrodę wygraną w turnieju pokerowym dla prawdziwych twardzieli 🙂

——–>zobacz cały film

, ,

Wrz/10

22

Weronika na blow-job.pl – już jest!

0 Comments | Napisany przez admin in Blow-job

Zapraszamy na stronę blow-job.pl gdzie można już obejrzeć  najnowszy film. Tym razem swoje gorące usta prezentuje Weronika.

Nasz kolega z osiedla kupił sobie właśnie nowy gadżet. Kieszonkową kamerę HD wielkości telefonu komórkowego. Fajna zabawka. Postanowiliśmy sprawdzić jak to cacko się sprawuje i w tym celu daliśmy się do naszej sąsiadki Weroniki. Wiadomo, że nie chcieliśmy nagrywać Weroniki jak robi pranie czy prasuje, a że Weronika to postrzelona laska, więc zgodziła się w ramach testowania sprzętu zrobić loda w łazience! No i tym sposobem nagraliśmy kolejny film, na którym możemy przekonać się jak bardzo gorące usta mają polskie dziewczyny.

———–>zobacz cały film

,

Już niebawem na stronie masturbowanie.pl pojawi się kolejny niezwykle gorący film. Tym razem w świat masturbacji wprowadzi Was znana ze strony polskie-uczennice.pl Karolina, która wystąpi jako Wiki.

Wiki na masturbowanie.pl

, ,

Już za kilka dni na stronie podrywacze.pl pojawi się najnowszy film. Tym razem w roli głównej zobaczymy znaną ze strony masturbowanie.pl Marzenę.

Marzena na podrywacze.pl

Premiera : 24 września 2010

, ,

Wrz/10

20

Weronika na blow-job.pl – zapowiedź

0 Comments | Napisany przez admin in Blow-job

Na stronie blow-job.pl już niebawem pojawi się nowy film. Tym razem zobaczycie w akcji gorące usta Weroniki znanej z produkcji dostępnych na stronach podrywacze.pl oraz polskie-uczennice.pl

Weronika na blow-job.pl

,

Zapraszamy na stronę podrywaczki.pl, gdzie można już obejrzeć najnowszy film!

Ania została wykorzystana przez chłopaka poznanego na imprezie. Była imprezka, trochę wina, zaszumiało w głowie, jeziorko, no i jakoś się stało. Fajnie było, ale po wszystkim chłopak nawet się nie odezwał. Ania postanowiła poradzić się koleżanki co z tym fantem zrobić. Koleżanka wpadła na pomysł, aby Ania zaprosiła kolegę do siebie. Trzeba w tym miejscu zaznaczyć, że koleżanka Ani od wielu lat trenuje wschodnie sztuki walki. Plan był prosty. Koleś przyjeżdża do Ani, koleżanka jest ukryta za drzwiami, a kiedy chłopak niczego się nie spodziewa, koleżanka powala go na łóżko. Następnie dziewczyny obezwładniają go i przywiązują do łóżka. Bezbronny chłopak zostaje skazany na łaskę i niełaskę dwóch dziewczyn. Czy plan się powiódł? Jak i czym się to skończyło? Zobacz to na naszym nowym filmie na stronie www.podrywaczki.pl – film w formacie wmv dostępny jest w rozdzielczości 1280×720 pikseli.

—->zobacz cały film

, , , ,

Na stronie podrywacze.pl jest już dostępny najnowszy film. Tym razem w roli głównej Monika!

Tomek zachorował i lekarz przepisał mu zastrzyki. Codziennie przychodziła do niego pielęgniarka i robiła mu zastrzyk. W piątek powiedziała jednak, że w weekendy nie pracuje i Tomek musi znaleźć sobie dyżurną pielęgniarkę. W weekendy dyżurują pielęgniarki, a informacje można znaleźć w prasie lub internecie. Postanowiliśmy zrobić dowcip Tomkowi. Podrzuciliśmy mu ogłoszenie, które zatytułowane było „Usługi Pielęgniarskie”. Tomek zadzwonił i umówił się z pielęgniarką 🙂 Po godzinie zjawiła się dziewczyna, która rzeczywiście przypominała pielęgniarkę, ale na pielęgniarkę nie wyglądała. Co się wydarzyło dalej dowiecie się oglądając nasz najnowszy film.

—–>zobacz cały film

, ,

Wrz/10

7

Sexi.pl – co nowego?

0 Comments | Napisany przez admin in Sexi.pl

Miło nam zakomunikować,  że serwis sexi.pl bardzo dynamicznie się rozwija i stanowi już bardzo bogate źródło ciekawych kontaktów erotycznych. Każdego dnia na sexi.pl rejestruje się kilkadziesiąt nowych osób.  Nowe profile to nowe znajomości, nowe kontakty i nowe przeżycia estetyczne. Działa już także moduł dodawania i oglądania filmów.  Trwa także kolejna edycja konkursu na najbardziej sexi i najbardziej popularny profil. Posiadacze zwycięskich profili otrzymają nagrody. Jeśli jeszcze nie byłeś na sexi.pl gorąco zapraszamy!

sexi.pl - darmowe kontakty erotyczne

No tags

Już niebawem na stronie podrywacze.pl pojawi się najnowszy film. Tym razem w roli głównej niesamowita nastolatka Monika.

Monika na podrywacze.pl

Więcej informacji wkrótce. Premiera: 7 września 2010

, , ,

Kalendarz

Wrzesień 2010
P W Ś C P S N
« Sie   Paź »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  
To top