Gru/17

14

Możesz wspierać aktorów

17 komentarzy | Napisany przez admin in Xes

Od teraz możesz bezpośrednio wspierać swoje ulubione aktorki i aktorów na xes.pl. Pod filmami znajdziesz przycisk „Przekaż dotację”. Pozwala on przesłać za pomocą posiadanych punktów dotację, która trafia bezpośrednio do aktorki / aktora. Wysyłając dotację możesz też przekazać wiadomość aktorowi. Możesz dzięki temu wesprzeć swoich ulubionych aktorów i zachęcić ich do dalszych występów oraz wyrazić swoje uznanie za ich dokonania przed kamerą. Opcja dostępna jest na razie testowo przy wybranych aktorkach.

No tags

Gru/17

12

Marika – nowa dziewczyna

19 komentarzy | Napisany przez admin in Xes

Długo nie prezentowaliśmy nowych dziewczyn, ale zapewniamy Was, że warto było czekać. Oto Marika – nasza nowa piękność, która z pewnością podbije Wasze serca. Na razie foto, więcej materiałów wkrótce.

Marika na xes.pl

No tags

Gru/17

12

Rozmowy o mandze

0 Comments | Napisany przez admin in Pornolia

Akira i Toxic Fucker są fanami mangi, anime i różnych innych kreskówek. Lubią też bardzo animowane porno. Przegląd takich filmów natchnął ich do wspólnych igraszek na łóżku.

>>pobierz lub oglądaj cały film

, , , , ,

Gru/17

7

Specjalnie dla Was

4 komentarze | Napisany przez admin in Masturbowanie

Black Widow to dziewczyna z dużym temperamentem. Potrafi przyspieszyć bicie serca każdego faceta. Nawet kiedy bawi się sama ze sobą.

>>pobierz lub oglądaj cały film

, , ,

Gru/17

6

Zabawy w trójkącie

4 komentarze | Napisany przez admin in Seksoholiczki

Są faceci, którzy po prostu mają szczęście. I to ogromne, bo czy może być coś fajniejszego niż namiętny seks z dwiema młodymi i gorącymi dupeczkami? Naszym zdaniem absolutnie nie! Wy też się z tym zgodzicie po obejrzeniu tego filmu. Zapraszamy.

>>pobierz lub oglądaj cały film

, , , , , , ,

Gru/17

6

Zagubiona dziewczyna

4 komentarze | Napisany przez admin in Pornolia

Sylwia wypoczywając w ośrodku wczasowym postanowiła skorzystać z sauny. Po wyjściu chciała trochę się zrelaksować na kanapie, ale okazało się, że zabłądziła i znalazła się w prywatnej części hotelu. Chyba jednak nie żałuje tej pomyłki 🙂

>>pobierz lub oglądaj cały film

, , , ,

Lis/17

30

Pani ze spółdzielni

5 komentarzy | Napisany przez admin in Pornolia

Wpadła do nas agresywna pani ze spółdzielni. Przyszła i ochrzaniła nas, że zachowujemy się za głośno, sprowadzamy panny, urządzamy imprezy i mamy przestać albo nas eksmitują. Pani była dość zdecydowana, ale na takie laski jest metoda, która jest dobra w każdej sytuacji. Dwa bolce i ostre rżnięcie sprawiły, że kobitka spuściła z tonu, a chłopaki z kija 🙂

>>pobierz lub oglądaj cały film

, , , , , , ,

Lis/17

28

Chodź, coś ci pokażę

3 komentarze | Napisany przez admin in Masturbowanie

Zapraszamy na kolejne spotkanie z młodą Akirą. Tym razem Akira pokaże Wam jak zabawia się na łóżku.

>>pobierz lub oglądaj cały film

, , ,

Lis/17

27

Cyber Monday na xes.pl

9 komentarzy | Napisany przez admin in Xes

CYBER MONDAY także u nas. Szukaj specjalnie oznaczonych filmów i oglądaj lub pobieraj taniej do końca dnia!

Cyber Monday na xes.pl

No tags

Lis/17

24

Pani rekruterka stawia warunek

6 komentarzy | Napisany przez admin in Podrywacze

Pani rekruterka z firmy, w której pracuje Patryk, dowiedziała się, że gra on w filmach dla Xes.pl. Zagroziła, że Patryk straci pracę. Chyba, że zorganizuje jej mocne rżnięcie z Toxic Fuckerem.

>>pobierz lub oglądaj cały film

, , , , , , , , ,

Lis/17

24

Kobieta idealna?

1 komentarz | Napisany przez admin in Pornolia

Wiadomo, że ideały nie istnieją, bo każdy z nas ma jakieś wady i nie jest doskonały. Jednak każdy z nas ma jakieś swoje kryteria i wie co mu się w ludziach podoba i czego od nich oczekuje. Toxic Fucker zdradza jakie cechy powinna mieć jego wymarzona partnerka. Czy Kasia spełnia te warunki i jest wg niego kobietą idealną? Zobaczcie to na filmie.

>>pobierz lub oglądaj cały film

, , ,

Lis/17

21

Taka sytuacja :)

3 komentarze | Napisany przez admin in Xes

Dostaliśmy krótki filmik, który udowadnia, że naszą działalność da się zauważyć nawet na dalekich Karaibach 🙂

No tags

Lis/17

20

Gorąca blond mamuśka

8 komentarzy | Napisany przez admin in Seksoholiczki

Oto Anita – gorąca 45-latka, która potrafi zadowolić każdego faceta. Polecamy wszystkim fanom dojrzałych i gorących kobiet 🙂

>>pobierz lub oglądaj cały film

, , , , ,

Lis/17

20

Mycie pleców plus coś jeszcze

1 komentarz | Napisany przez admin in Blow-job

Łazienka to miejsce, w którym oprócz dbania o higienę, bardzo często wykorzystujemy na różne przyjemności. Fajnie jest wziąć odprężającą kąpiel, poprzytulać się w wannie, a jeszcze lepiej przy okazji pobawić się w inny sposób 🙂

>>pobierz lub oglądaj cały film

, ,

Lis/17

16

Pielęgniarka niesie pomoc

9 komentarzy | Napisany przez admin in Podrywacze

Ciężka i niewdzięczna jest praca pielęgniarek. Dużo pracy, dużo poświęcenia i ofiarności, a mało pieniędzy. Doceńmy wszystkie pielęgniarki. Tym bardziej, że sytuacja w służbie zdrowia jest tak fatalna, że jedna pielęgniarka musi jednocześnie obsługiwać trzech pacjentów.

>>pobierz lub oglądaj cały film

, , , , , , ,

<< Nowsze

Starsze >>

Kalendarz

Styczeń 2018
P W Ś C P S N
« Gru    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
To top